Friday, April 01, 2011

Am I a Good Boss???

It seems NOT! Since tak dpt nak defend anak buah sendiri bila ketidakadilan berlaku! Very sorry dear, I wish I could know about it earlier.. For sure, you'll not facing this 'ketidakadilan'.. Akak pon nak tau the reason why he choose u? why? why? why? Maybe he have the reason.. will find out by today!

But again, very frustrated and ralat sgt bila mende ni jadi.. Org yg dpt the lowest marks due to the bad performance tak kene? Org yg kite bagi marks tinggi plak kene... ape kes??? Kalau mcm ni laa caranya, tak payahlaa susah2 buat evaluation aritu! since the final say will be based on all the politics, kipas2.. huh! dah fed up dgn mende2 mcm ni kat T*... Why he didn't asked me in the 1st place? If he do so, definitly I will give him the right candidate! WHY? WHY? WHY? Kalau mcm ni la, org yg 'suppose to be' will not gain her lesson sebab bagi bad performance last year! Very very frustrated!

I feel like I don't deserved to be a boss. Kalau mende2 mcm ni terjadi in my team!.. Tapi nak buat mcm mana? I have NO POWER!


*** Nak rasa happy utk diri sendiri pon mcm tak best je.... :(

*** Update 4/4: Penjelasan sudah diterima! Although the decision can't be changed, I think I've done my very best. Proud of myself!... huhuhu.. (skali skala bagi credit buat diri sendiri.. heh)

No comments: